trička – tílka – mikiny – tepláky – košile – kraťasy
Značka Fruit of the Loom je velice oblíbená. Její portfolio totiž obsahuje opravdu velké množství triček, tílek, mikin, košilí a tepláků. Navíc tyto produkty jsou často v mnoha barevných kombinacích. Oblečení se vyznačuje tím že je kvalitní a příjemné na nošení. Trička od Fruit of the Loom mají tradici. K těmto kladům přidáme další výhodu. Veškeré oblečení je bez potisku a bez reklamy. Fruit of the Loom je značka, která zajišťuje kompletní výrobu textilu. Od produkce bavlny po její zpracování a ušití. Tím má celý proces výroby pod kontrolou a může tak poskytovat kvalitní oblečení bez potisku.
dámské tílko Fruit of the Loom
Popis:
- Ženský, přiléhavý střih díky bočním švům
- Vyráběno za použití příze Belcoro® pro pocit jemnosti a čistější proces tisku
- Hladký úplet pro lepší potiskovatelnost
- černá, námořní modř, šedá, bílá, červená
Materiál: | 100% bavlna (Heather Grey: 97% bavlna / 3% polyester) |
gramáž: | Bílý: 160 g/m² Barevný: 165 g/m² |
Velikosti: | XS, S, M, L, XL, XXL |
pánská mikina s kapucí
Popis:
- Dvojitá kapuce se stahovací šňůrkou stejné barvy, zpevněné švy za krkem jednoduchým žerzejem
- Příze Belcoro® pro pocit jemnosti a čitější proces tisku
- Přední vsazená kapsa
Materiál: | 80% bavlna / 20% polyester |
gramáž: | Bílý: 260 g/m² Barevný: 280 g/m² |
Velikosti: | S, M, L, XL, XXL |
HISTORIE ZNAČKY FRUIT OF THE LOOM
Historie značky Fruit of the Loom začíná v USA už v roce 1851. Dále expandovala do Evropy. Stala se z ní výběrová značka, která dodává dokonalá tílka, trička, mikiny, svetry, polokošile nebo tepláky. Kvalita, cena a kvalitní portfolio to jsou hesla která značku Fruit of the loom charakterizují. Právě kvalita oblečení dovedla Fruit of the Loom tak daleko. Kvalitní trička, ale i další oblečení bez potisku, dodává pro může, ženy i děti. Oblečení nabízí v 51 barvách. Oblečení je přizpůsobeno pro univerzální použití. Je vhodné pro volný čas – trička, do práce například košile, pro sport, nebo pro reklamní účely. Fruit of the Loom je značka která má kompletní přehled o celém procesu výroby. Vlastní továrny na výrobu látek. Používá nejlepší ekologická barviva. Klade velký důraz na zpracování. Oblečení si udrží barevnost, tvar i rozměry. Firma je držitelem certifikátů OEKO-TEX a WRAP. Značka se obecně snaží jít ekologickou cestou. Tyto certifikáty zaručují ekologickou výrobu a to že při výrobě nebyla využita dětská práce. Fruit of the Loom zaměstnává 32 500 zaměstnanců.
V současné době patří mezi TOP značky dodávající oblečení bez potisku.
příběh o značce Fruit of the Loom – video na youtube.com